Frågor & svar

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna.

Beställning/leverans

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden ligger normalt på 2-4 vardagar. Längre leveranstid kan vi ha under och innan större högtider. Kontakta gärna oss för aktuell leveranstid.

Vilka leveranssätt erbjuder ni?

Vi använder Postnord som fraktleverantör och vi skickar våra paket som MyPack Collect (hämtas hos ombud), MyPack Home (leverans till dörr) och Varubrev 1:a klass (vid mindre sändningar som kan levereras direkt till brevlåda/inkast).

Kan jag beställa med expressfrakt?

Nej vi erbjuder ingen expressfrakt men kontakta oss gärna om du vill göra en brådskande beställning, så kan vi säkert hjälpa er.

Varför har jag inte fått beställningsbekräftelse?

Om bekräftelse inte kommit per e-post så ber vi er att kolla i er skräppost-mapp. Kontakta oss om bekräftelse inte hittas.

Varför har jag inte fått leveransavisering?

Avisering skickas ut som sms om du gjort en beställning som vi skickar med Postnords MyPack-tjänst. Varubrevs-sändningar aviseras som regel inte utan leveras direkt till er postadress. Kontakta oss om det dröjt ovanligt lång tid med leveransen (ca 1 vecka).

Gravyr

Kan jag gravera egen bild/design?

Ja vi löser det mesta. Om du önskar gravyr av ett foto, logotyp eller egen design så ber vi dig maila oss på hej@gravyrshop.se. Beskriv din gravyr/och eller bifoga bifoga bilden som du önskar ha graverad. En beredningskostnad på 98kr tillkommer.

Hur lång är leveranstiden vid gravyrbeställning?

Leveranstiden ligger normalt på 2-3 vardagar. Längre leveranstid kan vi ha under och innan större högtider. Kontakta gärna oss för aktuell leveranstid.

Jag kan inte använda gravyrverktyget för att skapa min design.

Kontakta oss om du behöver hjälp med att skapa din gravyr.

Kontakta oss

Reklamation/retur

Jag ångrar min beställning.

Retur/ångerrätt gäller på produkter som levereras utan gravyr enligt våra villkor. Kontakta oss för våra returvillkor så hjälper vi dig att skapa en retur.

Kontakta oss

Varan är defekt.

Har du fått en vara som på något sätt är defekt så ber vi dig kontakta oss. Vi hjälper dig med ev retur, utbyte eller annan kompensation.

Kontakta oss

Jag har inte fått varan jag beställde.

Kontakta oss om du inte fått leverans-avisering inom en vecka från din beställning. Vi spårar då ditt paket och ger dig leveransinformation.

Kontakta oss

Om Gravyrshop.se

Vart finns ni?

Vårt lager och kontor finns i Lidköping.

Har ni fysisk butik?

Nej, vi har ingen fysisk butik men ni kan gärna kontakta oss om ni vill göra ett besök i vår utställning. Vi finns i Lidköping.

Hittar du inte svar på din fråga?

Kontakta oss

JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.